گردش در سایت


دستگاه جمع‌آوری اطلاعات Symbol MC۳۰۰۰ یک دستگاه جمع‌آوری اطلاعات دارای اسکنر بارکدخوان مبتنی بر Windows CE است که به زودی پشتیبانی از آن به نرم‌افزار مدیریت کنتورخوانی گاز کارا اضافه خواهد شد.

Symbol MC3000 power settings

در هر صورت مخاطب این نوشته ما بیشتر کسانی هستند که تولیدکننده نرم‌افزار برای این دستگاه یا پشتیبانی کننده سخت‌افزار برای آن هستند.

این دستگاه با توجه به تاریخ ساخت آن ممکن است یک ایراد نرم‌افزاری داشته باشد که روش رفع آن را در اینجا توضیح می‌دهیم. این ایراد در نمایشگر باتری آن نمایان می‌شود. در بعضی حالات ممکن است یک علامت اخطار در نوار وظیفه ویندوز این دستگاه نمایش داده شود که با کلیک بر روی آن پنجره نمایش وضعیت باتری نشان داده می‌شود و در آن به کاربر اعلام می‌شود که دستگاه باتری پشتیبان ندارد! یک وضعیت دیگر هم ممکن است پیش بیاید و آن این که با وجود خالی بودن باتری دستگاه، این پنجره وضعیت آن را پر نشان می‌دهد.

واقعیت آن است که دو اشکال مذکور در واقع ایراد نرم‌افزاری هستند و هیچ ربطی به اشکالات احتمالی سخت‌افزاری ندارند.

برای رفع این اشکال نرم‌افزاری این فایل را دریافت کنید، آن را از حالت فشرده خارج کنید تا دو فایل battdrvr.dll و battdrvr.cpy را در اختیار داشته باشید. این دو فایل را به پوشه \platform دستگاه کپی کنید. و دستگاه را بوت سرد کنید تا DLL کپی شده بارگذاری شود. بعد از بوت سرد باید تاریخ و ساعت دستگاه را دوباره تنظیم کنید و نهایتا مشاهده خواهید کرد که ایراد شرح داده شده دیگر بروز نخواهد کرد.