گردش در سایت


شرکت فنی و مهندسی فن آوران داده افزار کارا

سالی که آخرین روزهای آن را پشت سر می‌گذاریم برای فن‌آوران داده‌افزار کارا سال آغاز بود. سال معرفی شرکت و اعلام آغاز فعالیت. سال ارسال دموی نرم‌افزارها و جلسات معرفی شرکت. عملکرد شرکت در طول فعالیت چند ماهه خود از نگاه ما به عنوان اداره‌کنندگان آن رضایت‌بخش بود. هدف ما در ماههای آغازین کارمان آن بود که نرم‌افزارهای آماده خود را به مشتریان خود در سطح کشور (که شامل طیف خانواده شرکتهای گاز استانی و شرکت ملی گاز ایران می‌شد) معرفی کنیم و در سطح استان مرکزی نیز هر جا که احساس می‌شد نیازمندیهای لازم برای آغاز یک پروژه در زمینه سیستمهای جمع‌آوری اطلاعات وجود دارد تواناییهای خود را مطرح سازیم.

نرم افزار مدیریت کنتورخوانی شرکتهای گاز کارا

سایت اینترنتی شرکت بر خلاف آمارها که چندان پرمخاطب نشان نمی‌داد (متوسط ۴۷ بازدیدکننده در روز برای سه ماه اخیر که احتمالاً به خاطر تخصصی بودن موضوع کار شرکت بوده) با توجه به تعداد تماسهای تلفنی حاصل از بازدید از آن بسیار مؤثر نشان داد. بسیاری از علاقمندان به موضوع سیستمهای جمع‌آوری اطلاعات از شهرهای مختلف، اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد سخت‌افزار و نرم‌افزار و شرکتهای فعال در زمینه بارکد از ما دریافت نمودند.

نرم افزار مدیریت کنتورخوانی شرکتهای گاز کارا

در سال آینده تلاش می‌کنیم تا دامنه فعالیتهای خود را گسترش دهیم و علاوه بر سیستمهای جمع‌آوری اطلاعات روی سیستمهای مبتنی بر وب و کاربردهای اینترانتی کار و تبلیغ کنیم و در صورت امکان روی حوزه‌های کاری فراتر از استان کار کنیم. در سال آینده انتظار داریم برخی از مذاکرات انجام شده به آغاز پروژه‌های جدید منجر شود و همچنین نرم‌افزارهای آماده خود را فراتر از مرزهای استان مرکزی در حال استفاده ببینیم.